«

»

tra 18 2013

Printaj Objava

Iskoristite bespovratnu potporu do 250 000 kuna!

Bespovratnu potporu u iznosu do 250 tisuća kuna, u sklopu programa poticanja obrta i poduzetništva Poduzetnički impuls koji je osmišljen po uzoru na EU fondove, ove godine mogu iskoristiti i pčelari.

Kako prenosi HPS na svojim web stranicama Dokument Poduzetnički impuls je izradilo Ministarstvo poduzetništva i obrta, a sadrži ciljeve, projekte, korisnike, mjere, aktivnosti i sredstva poticaja poduzetništva i obrta za 2013. godinu sukladno Programu Vlade RH za mandat od 2011. do 2015. godine

 

Bespovratnu potporu u sklopu “Poduzetničkog impulsa” možete ostvariti ako:

– ste obrt ili trgovačko društvo sa sjedištem u RH (OPG ne može!) 
– imate prosječan broj zaposlenih 1-9
– registrirani ste za djelatnost proizvodnje meda i pčelinjeg voska / proizvodnju pčelinjih proizvoda i pčelarskih potrepština / – – preradu pčelinjih proizvoda
– poslujete najmanje dvije godine prije datuma podnošenja prijave ili do tri godine prije datuma podnošenja prijave (za poduzetnike početnike)
– poslujete s dobiti (osim poduzetnika početnika)
– nemate duga po osnovi poreza, prireza i doprinosa iz i na plaće
– nemate duga prema zaposlenicima
– spremni ste financirati 25 posto projekta (iznos potpore iznosi 75 posto troškova projekta)
– iznos vaših dosadašnjih potpora ne prelazi 200 tisuća EUR u prethodne tri fiskalne godine
Osnovne aktivnosti i troškovi obuhvaćeni projektom:

1. Ulaganja u unaprjeđenje poslovanja (ulaganja u proizvodnju meda i proizvoda od meda, poboljšanje prodaje meda i proizvoda od meda, proširenje ponude, proširenje proizvodnje, proširenje tržišta / nabava stada NE MOŽE!

2. Ulaganja u unaprjeđenje proizvodnje (nabava pčelarske opreme i uređaja, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te vezanih računalnih programa)

3. Ulaganja u razvoj novih proizvoda (novi proizvod, linija novih proizvoda, nadopuna linije, uvođenje proizvoda na tržište, proizvod s manjim promjenama, ali usmjeren potpuno novom ciljnom segmentu tržišta, proizvod proizveden uz smanjene troškove, vanjske usluge u razvoju novog proizvoda)

4. Prilagodba, uređenje i poboljšanje poslovnog/proizvodnog prostora
 (kušaonice)

5. Upravljanje i zaštita intelektualnog i industrijskog vlasništva

6. Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete (ISO, Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko, Hrvatski otočni proizvod,…)

7. Sufinanciranje troškova plaća kao zavisnog troška projekta


8. Marketinške aktivnosti i ulaganja za izlazak na nova tržišta
 (nastup na domaćim i inozemnim sajmovima, istraživanje tržišta, stvaranje tržišne marke, oblikovanje proizvoda/uluge, dizajn, izrada web stranice, izrada promidžbenog materijala, …)

9. Stručno osposobljavanje i obrazovanje
 (stjecanje novih znanja i poduzetničko obrazovanje)

10. Sufinanciranje troškova čuvanja djece poduzetnicama
Sredstva za odobrene projekte isplaćuju se na vaš žiro račun u dva dijela:

– 60 posto iznosa dodijeljene potpore po zaključenju Ugovora o bespovratnom financiranju (cca 3 mjeseca od prijave)

– ostatak iznosa potpore nakon dovršetka projekta (trajanje projekta max. 6 mjeseci)
Ciljevi vašeg projekta vrednovat će se kroz mjerljive pokazatelje:

– Povećanje prihoda po zaposleniku
– Povećanje izvoza
– Povećanje prihoda od prodaje
– Smanjenje troškova
– Otvaranje novih radnih mjesta / zadržavanje postojećih / ostale pokazatelje

 

Omjer procijenjenih troškova i očekivanih rezultata mora biti zadovoljavajući, a predloženi troškovi neophodni za provedbu projekta.

Dodatni bodovi 
dodijeljuju se poslovnim subjektima u većinskom vlasništvu žena, osobama s invaliditetom te pripadnicima romske nacionalnosti, kao i subjektima sa područja Virovitičko-podravske, Vukovarsko-srijemske, Brodsko-posavske, Bjelovarsko-bilogorske, Požeško-slavonske, Sisačko-moslavačke, Osječko-baranjske, Karlovačke, Ličko-senjske, Šibensko-kninske i Koprivničko-križevačke županije, prioćio je Robert Ravenšćak, uz napomenu u priopćenju:

– Materijali i informacije koje su sadržane u našoj elektronskoj publikacijii ne predstavljaju službenu dokumentaciju ili informacije glede aktualnih natječaja, poticaja i potpora. Za službenu dokumentaciju posjetite službene stranice.

Za detaljnije informacije o dizajnu projekta i izradi projektne dokumentacije možete se javiti na e-mail adresu: robert@eufondovi.hr

 

Izvor: www.pcela.hr

Trajni link do ovog članka: http://www.pcelarska-udruga-bilogora.hr/?p=1538